در روز چهارشننبه 16 آذر نشست مدیران و کارشناسان مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و شرکت کیفیت تولید تکاپو در جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمینه های مشترک علمی و تجاری سازی صورت گرفت.

در این جلسه آقای عمومی مدیر مرکز منش ضمن بیان پتانسیل ها و زمینه های همکاری ، پژوهشی ، فناوری و نوآوری در سازمان علوم پزشکی تهران زمینه های مشترک در برگزاری رویداد ایده بازار سلامت را مورد تاکید قرار داد .

سرکار خانم دکتر سلحشور کردستانی مدیر عامل شرکت کیتوتک با استقبال از همکاری در رویداد ایده بازار سلامت حمایت شرکت را در زمینه های داوری ، منتورینگ و انتقال تجربه ی کیتوتک به تیم ها و گروه های استارتاپی در حوزه ی تجاری سازی ، فناوری و نوآوری اعلام نمودند .

کیتوتک (کیفیت تولید تکاپو) از یک موسسه تحقیقاتی که بر روی بیوپلیمرهای دریایی و کاربرد پزشکی آنها مطالعه می نمود، توسعه پیدا کرد. واحد تولیدی شرکت در سال 1384 تاسیس شد. فعالیت های شرکت کیتوتک با تولید محصولات پیشرفته ترمیم زخم، بندآورنده های خونریزی و محلول های ضدعفونی کننده برپایه نانونقره مرزهای تکنولوژی را پیموده است.
محصولات کیتوتک دارای مجوز از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، گواهی CE، ایزو 13485، 5 ثبت اختراع اروپایی، 1 ثبت اختراع آمریکایی و 22 ثبت اختراع ملی است. 
محصولات ترمیم زخم کیتوتک برای محدوده وسیعی از زخم ها و سوختگی ها مناسب اند، محصولات بندآورنده خونریزی کیتوتک در انواع گوناگونی هستند که برای بندآوردن خونریزی های وریدی و شریانی مناسب می باشند و محلولهای ضد عفونی کننده سیلوسپت، تکنولوژی جدیدی از محلول های ضدعفونی کننده غیرالکلی با استفاده کلوئید نقره اند. محصولات تشخیصی جهت بررسی زخم و  تشخیص سریع عفونت طراحی شده اند.
هدف کیتوتک ارائه جایگزین های ایمن ، با کیفیت بالا و غیر تهاجمی برای مصرف کنندگان و سیستم بهداشت و درمان است.

قابل ذکر است رویداد ایده بازار سلامت قرار است در تاریخ سوم الی پنجم اسفند ماه در دو حوزه زخم و ترمیم بافت و همچنین ارائه خدمات سلامت در منزل با حضور تیم های استارتاپی و دانش بنیان برگزار گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *