نخستین بوت‌کمپ تخصصی کارآفرینی حوزه سلامت در کشور


انجمن علمی دانشجویی رادیولوژی و آکادمی استارلرن با همکاری استارتاپ ها و شتابدهنده های پیشرو حوزه سلامت کشور، بزرگ‌ترین دوره تخصصی تربیت کارآفرین سلامت در کشور را برگزار می نمایند.

این بوت کمپ با همکاری مرکز نوآوری و شتاب دهی (منش) جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در تاریخ ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ به شکل آنلاین و بر بستر وب برگزار می‌گردد. این رویداد نخستین بوت کمپ تخصصی کارآفرینی حوزه سلامت در کشور است.
خروجی آن انتخاب کارآموزان برتر جهت معرفی به مراکز نوآوری و شتاب دهی و مراکز رشد جهت پرورش ایده و تجاری سازی آنها می باشد.
یکی از این مراکز مرکز منش جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران است که از یک سال پیش فعالیت خود را در عرصه حمایت از ایده‌های برتر حوزه سلامت آغاز کرده است.
از نکات قابل توجه در این بوت کمپ ارائه آقای مهندس امیدرضا جلالی بنیانگذار پلتفرم سلامت شخصی‌سازی هلثیون یکی از واحدهای فناور مستقر در مرکز منش جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران است.

این بوت کمپ در سه سطح: ۱) آموزش تئوری ۲) منتورینگ پروژه های عملی ۳) حمایت مادی و معنوی از کارآموزان برتر دوره و کارآفرینان برتر توسط مرکز نوآوری و شتابدهی (منش)جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و استارتاپ های همکار بوت کمپ
برگزار می گردد.

جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید

https://zil.ink/karafarinshobootcamp

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *