در تاریخ 14 آذر ماه 1402 با حضور سرکار خانم دکتر قربانی مدیر اداره امور پارک‌ها، مراکز رشد و نوآوری و شتاب دهی سازمان ستفا و جناب آقای دکتر غفاری مدیر اداره توسعه تجارت بین‌الملل این بازدید صورت گرفت.
در این بازدید آقای دکتر علیرضا عمومی مدیر مرکز نوآوری (منش) گزارش کاملی از روند اجرایی یکسال گذشته مرکز و همچنین گزارشی از برگزاری دومین رویداد ایده بازار سلامت ارایه نمودند. در این جلسه که با حضور مدیر و کارشناسان مرکز (منش) علوم پزشکی تهران برگزار شد ، نقاط ضعف و قوت و همچنین فرصت های پیش رو و تهدیدات ساختاری در آینده (منش ها) مورد ارزیابی و تبادل نظر قرار گرفت.
در آخر عمومی مدیر مرکز از دریافت مجوز مرکز نوآوری سلامت در حوزه زخم و مهندسی بافت از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت خبر داد که می تواند فرصت مناسبی جهت بهره مندی از شبکه تخصصی این حوزه و همچنین برخورداری از مزایای دریافت این مجوز باشد.
خانم دکتر قربانی مدیر سامانه های نوین فناوری و حمایت از نوآوری سازمان تجاری سازی اشتغال و فناوری دانش آموختگان جهاددانشگاهی پس از دریافت گزارشات و بازدید از بخش های مختلف این مرکز شرحی از برنامه های حمایتی و توسعه ای و آموزشی سازمان در خصوص مراکز نوآوری بیان نمودند که می می تواند مسبب توسعه این مراکز و استفاده از پتانسیل های بومی و منطقه ای باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *