علیرضاعمومی مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران خبر داد:
نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا(آبادیران) که با استقبال گسترده شرکت‌های دانش‌بنیان و مشارکت فعال دستگاه‌های مختلف فعال در محرومیت‌زدایی از صبح سه‌شنبه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برپا بود عصر پنجشنبه به کار خود پایان داد.
وی گفت: نمایشگاه آبادیران نقطه آغاز و گام  نخست حرکتی عظیم برای آبادانی و محرومیت زدایی از مناطق کم‌تربرخوردار کشور با بهره‌گیری از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در قالب برنامه ملی آبادیران است.

حضور تاثیرگذار مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با داشتن ۳ غرفه فعال و معرفی استارتاپ های خود در حوزه سلامت:
۱_ وارکاتک: محصولات حوزه ترمیم زخم
۲_ چشم یار: تلمدیسین در حوزه سلامت چشم
۳_ هلثیون: پلتفرم پرونده شخصی سازی بیماران
توانست نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.
طی سه روز برگزاری این نمایشگاه به میزبانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و سازمان تجاری سازی فناوری جهاددانشگاهی، نشست‌های بسیار خوبی با فعالان و حامیان کسب و کارهای نوپا در حوزه علوم پزشکی و سلامت برگزار شد.
مهمترین آنها صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر سینا، بنیاد علوی، نمایندگان وزارت بهداشت، بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، صندوق نوآوری احسان و کارآفرینی امید و بازدید نمایندگانی از معاونت علمی ریاست جمهوری و جهاد دانشگاهی و … بود.
عمومی برگزاری رویدادهایی اینچنینی را نقطه عطفی در توسعه روابط درون سازمانی و برون سازمانی جهت شبکه سازی و هم افزایی فعالیتهای مرکز تجاری سازی(منش) سازمان توصیف کرد و افزود این نمایشگاه فرصت خوبی بود تا هسته های فناور مستقر در مرکز (منش) بتوانند محصولات خود را معرفی و در جهت سرمایه گذاری و توسعه محصول گام بردارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *